12ο ΜΑΘΗΜΑ - Πέμπτη, 21/5/2020

Καλημέρα σε όλους!

Αύριο Παρασκευή στις 15:00 θα συνδεθούμε στο Webex!

Μέχρι τη Δευτέρα θα έχετε τις παρακάτω εργασίες

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ 

-- Μαθαίνουμε τις επόμενες 10 σημαίες των χωρών της Ευρώπης (από την 21 ως την 30) από το ΚΟΥΙΖ.
Οι χώρες αυτές είναι: Ελλάδα,Φινλανδία, Κροατία, ΠΓΔΜ, Σουηδία,Μάλτα, Σλοβενία, Εσθονία, Ουκρανία και Σερβία.
-- Ξαναθυμόμαστε τις πρωτεύουσες των παρακάτω χωρών: 
Ιταλία, Ισπανία, Γαλλία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Πορτογαλία και Κύπρος.

Την  Παρασκευή στη σύνδεση θα κάνουμε εξάσκηση σε αυτές.

ΓΛΩΣΣΑ
Θα γράψουμε μια ΕΚΘΕΣΗ με θέμα:
 "Μάθημα από απόσταση".
Ποιες είναι οι διαφορές με το μάθημα στο σχολείο;
Θα μπείτε στην κυψέλη μας στο e-me όπου θα βρείτε την ειδοποίηση. 
(Θα προτιμούσα να γράψετε την έκθεση στο τετράδιο σας πρώτα και μετά να την ξαναγράψετε στο e-me. Ωστόσο, μπορείτε να τη γράψετε μόνο στο e-me αν θέλετε.)

Αυτό που θέλω από εσάς είναι η έκθεσή σας εκτός από τον πρόλογο και τον επίλογο, να έχει μια παράγραφο με τα θετικά (τα πλεονεκτήματα) της εξ αποστάσεως διδασκαλίας  και μία με τα αρνητικά (τα μειονεκτήματα) του μαθήματος από απόσταση
Προσπαθήστε να αιτιολογήσετε τις προτάσεις σας με: γιατί, επειδή, διότι, καθώς, αφού κ.ά..

(π.χ.  Το μάθημα από απόσταση  έχει/παρουσιάζει/εμφανίζει   αρκετά πλεονεκτήματα, επειδή/διότι/καθώς μπορούμε να συνεχίσουμε τα μαθήματά μας ακόμα και αν τα σχολεία είναι κλειστά.

Ωστόσο, υπάρχουν και αρκετά μειονεκτήματα, αφού πολλές φορές συναντάμε δυσκολίες με τη σύνδεση στο ίντερνετ/ διαδίκτυο.)

ΒΟΗΘΕΙΑ--> Λέξεις που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε:
μάθημα από απόσταση, εξ αποστάσεως διδασκαλία, θετικά-αρνητικά, μου έλειψαν, προτιμώ, ευκολίες-δυσκολίες, υπολογιστής, διαδίκτυο, σύνδεση, μέτρα ασφαλείας, ιός, υγεία, οθόνη, προβολή, συναισθήματα

2η ΕΡΓΑΣΙΑ  Γλώσσας
Στο mail σας θα βρείτε δύο σελίδες με ασκήσεις  Ενεργητικής και Παθητικής φωνής
Να γράψετε μόνο τις απαντήσεις στο τετράδιο Γλώσσας και την Κυριακή θα σας ανεβάσουμε τις απαντήσεις στο Blog  ώστε να τις διορθώσετε!
Δείτε και ένα  ΒΙΝΤΕΟ με τη θεωρία

Παράδειγμα από άσκηση 1:
             Από Ενεργητική    -->       σε Παθητική
Ο οικοδόμος έχτισε το σπίτι--> Το σπίτι χτίστηκε από τον οικοδόμο.

Παράδειγμα από άσκηση 2:
                                                Από Παθητική-->       σε Ενεργητική
Τα λουλούδια του κήπου κόπηκαν από τη Μαρία --> Η Μαρία έκοψε τα λουλούδια.

ΦΥΣΙΚΗ

Πάμε να θυμηθούμε το ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (Κεφάλαιο 8).
Στο ΑΝΟΙΧΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ θα βρείτε την ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 1 και την ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 2.
Στο τέλος να κάνετε το ΚΟΥΙΖ 1 και το ΚΟΥΙΖ 2  για εξάσκηση..

Να περνάτε όμορφα!!